Lite sleten idag

212523-412

Det blev dåligt med sömn för mig i natt. Och igår natt med. Idag är jag så trött att jag inte orkar stå på benen. Jag kanske skulle ha skickat det där sms:et till Helen och frågat om hon ville gå på 25års statt med mig. Jag raderade det precis innan jag skulle skicka det för jag tänkte att jag tar en lugn kväll framför tv.n isället och så går jag och lägger mig riktigt tidigt.  Klockan fyra somnade jag tack vare att Milton hade bestämt sig för att vara vaken typ hela natten. Nästa helg kanske jag frågar Helen om hon vill gå ut. Men det var nåt åttiotalsband som skulle spela på statt då. Dag Vag. Hallå, vilka är det? Eller förresten, var de inte på statt och spelade en annan gång när jag var där? Jo jag tror det.

Jag ska nog dricka ett glas vin i min ensamhet ikväll. Jag kan inte ta hit någon kompis eftersom det tar så lång tid att få Mille att sova så typ hela kvällen hinner gå och antagligen kompisen med.

Vilket deprimerande inlägg detta blev. Jag kanske borde passa på att skriva lite om hur tjock jag är och gammal och fattig med. Ja då har jag fått med allt tror jag.

Till Ulrika och Karin. Tack för trevligt sällskap på lunchen igår. Det var både gott och trevligt. Dit måste vi gå fler gånger. Fast jag blev mycket illamående efteråt. Blev ni med det? Fast det kanske berodde på giftpinnen jag sög i mig som efterrätt. Ja det var dumt gjort.

Oj nu tittar solen fram. Eller är det bara hallucinationer tro?

På måndagen den tjugonde augusti ska Mille skolas in på dagis. På kvällen samma dag så blir det ett Me&I klädesparty hos mig. Det ska bli jätte kul. Vad sjutton ska jag bjuda på? Tårta?

Kommentarer
Postat av: Helen

Hemmakväll är inte att förakta. I torsdags var jag på anställningsintervju. Det gick mycket bra. Kanske lite för bra. Problemet är att jobbet är i Södertälje och vem vill flytta dit? Inte jag iaf. Åtminstone inte själv. Jag hoppas att jag INTE får det för det blir bara en massa problem.

2007-08-11 @ 18:57:54
Postat av: till helen från kristina

Du kan ju veckopendla. Nej då, jag förstår dig såklart. Hoppas att det dyker upp något jobb här som du kan få. Så himla typiskt om du får jobbet där när du har hus, kille och katter här. Det blev en mysig hemmakväll med matlagning och film. Ibland är det skönt att få vara själv. Nästa helg ska vi stockholm och hälsa på Sanna.

2007-08-12 @ 00:17:01
Postat av: Helen

Jag vet och det skulle vara svårt att tacka nej eftersom lönen är så pass bra.

2007-08-12 @ 11:39:25
Postat av: Carin

Lunchen bestod av lite för kraftig mat som gjorde även min mage lite illamående. Men det gick snabbt över.
Var det fest i fredagseftermiddag också? ;-)

2007-08-13 @ 07:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0