Jag jag jag jag

Jag har blivit utmanad av gulliga Sussi http://metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.30114 att skriva 8 vanor/fakta om mig själv.

1. Jag dödar inga djur eller insekter. Bara myggor slår jag ihjäl. Blir riktigt förbannad när jag ser någon som dödar en spindel eller fluga eller annan insekt.

2. Jag samlar på Dior väskor. Jag har två :).

3. Jag hittar på sånger om mina katter som jag sedan sjunger för dem. (ja jag vet att jag är pinsam)

4. Jag gick det musikestetiska programmet på gymnasiet och spelade fiol och sjöng. Jag fortsatte dock inte att studera efteråt eftersom popstjärnor inte behöver någon utbildning. Tyvärr blev jag ingen popstjärna. Jag har fortfarande inte utbildat mig till något vettigt.

5. Jag har ett fruktansvärt temperament och kan bli fly förbannad. När jag var liten fick mamma och pappa låsa in sig i köket när jag fick vredesutbrott och kastade möbler omkring mig.

6.Varje måndag börjar jag "mitt nya hälsosamma liv".

7.När det gäller inredning så gillar jag den lantliga romantiska stilen. Gillar inte det stilrena, strama och beiga. Jag tycker dock att det finns mycket snyggt när det gäller modern inredning. Jag älskar allt som är retrocoolt.

8. Jag tror på spöken och brukar ofta fråga folk som jag just lärt känna om dom någon gång sett något spöke. Våran vänskap slutar oftast där.

9. (Ett bonusfakta) Jag har varit tillsammans med Pierce Brosnams och Stings trädgårdsmästare. Ha ha nu blev ni allt lite impade va.

Precis som ett kedjebrev så skickar jag nu vidare utmaningen till några söta bloggtjejer. Man ska helst skicka till 8 st men jag nöjer mig med 6. Ni som är utmande är följande.

www.novaliv.blogg.se 

www.feliciafrida.blogg.se

www.cillenl.webblogg.se

www.colorelle.blogg.se

www.aenigma.blogg.se

www.mmalinas.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jaha du vi är duktiga vi. Nytt hälsosamt liv varje måndag och på onsdag har vi redan misslyckats genom att äta skräp... Men nästa måndag då jävlar, hehe. Vad kul med den utmaning, jag som precis nu är så uttråkad. Ligger och tittar på lejonkunen för typ 10:e gången i rad med Tilda. Kram

2007-08-22 @ 22:37:17
URL: http://cillenl.webblogg.se
Postat av: Malin

antar din utmaning imorgon då:)

2007-08-22 @ 22:50:22
URL: http://mmalinas.blogg.se
Postat av: Sussi

Kul att läsa! :)

2007-08-23 @ 06:22:42
URL: http://metrobloggen.se/Lifebysussi
Postat av: Helen

1. Jag tycker vissa insekter är så jävla äckliga men jag har svårt för att döda djur. Jag dödar bara skadade djur som lider.
2. Dyr vana :)
3. Hahaha det gör jag med. F har sagt att jag måste sluta med det.
4. Man
får ju inget jobb även om man är utbildad så du var smart som lät bli. Du slipper ju iaf. betala csn skulder. Dessutom kan man utbilda sig när man är äldre.
5. Jag tycker att du är rätt lugn av dig.
6. Chips är godare än morötter. Så är det ju bara.
7. Jag har ofrivilligt den strama moderna tråkinredningen men jag tvingade F att tapetsera en fondvägg med blommor i sovrummet iaf. hehe.
8. Jag tycker också det är spännande men jag kollar aldrig på 4+ dokumentärer om folk som letar andra för det verkar inte så spännande.
9. Hahaha. Har du kvar tändaren?

2007-08-23 @ 14:02:51
Postat av: Helen

andra = andar

2007-08-23 @ 14:04:20
Postat av: Felicia

vad glad jag blir! :D haha kul jag underhåller andra än mig själv ;) ska anta utmaningen så snart som möjligt! och på nr 6 och 8 känner jag igen mig väldigt väl på hahaha. puss&kram

2007-08-23 @ 15:48:15
URL: http://feliciafrida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0