Här är jag igen

Sorry att jag varit så dålig på att uppdatera den senaste tiden men jag har faktiskt levt ett händelserikt liv nu ett tag. Jag och Mille o Magnus spenderade helgen i Stockholm hos min gulliga kusin Sanna och hennes kille Pelle. Rebecca och Martin och Åsa och lille Noah åkte också upp så vi var ett helt gäng som festade och hade kul. Martin hade köpt sing star spelet och efter några glas vin blev det skönsång för hela slanten. På söndagen sov vi länge och sedan passade vi på att hälsa på Mattias och Tanja i deras villa i tyresö. De är så himla snälla. Tanja väntar barn och har inte så långt kvar.

Idag har vi börjat att skola in Milton på dagis. Både Magnus och jag var med på dagis men Mille struntade fullständigt i oss och lekte för fullt. Det kändes kanonbra. Det verkar vara en mycket bra förskola med inriktning på språket ( sång, rytmik mm) och matematik. Jag tror att han kommer att trivas. Min lille älskling som inte är en bebis längre.

Imorgon blir det en shoppingtripp till Örebro för besök på Polarn & Pyret och lite fler ställen och vi kommer såklart att avsluta dagen med mat från världens bästa resturang Wongs.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Så det blev en stockholmstripp:) Vad bra att det verkar gå bra attskola in Milton på dagis. Vi fck följa med Tilda i över en vecka och hon grinade varje gång vi lämnade henne. Men bara några sekunder, fast det var lite jobbigt iaf. Jag har själv bara dåliga erfarenheter från när jag var liten och gick på dagis. Fast Tildas dagis var jätte bra. Hoppas du hitta något fint på Polarn och pyret (din favoritbutik va:)) Kram

2007-08-21 @ 11:16:13
URL: http://cillenl.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0