Grattis Helen

212523-429

Nu är du med 29 år gammal och det återstår bara ett år tills du och jag blir tanter. Då kan vi gå på Woodys och våra fest outfitter (med två t:n ha ha) kommer att bestå av följande: stor finblus i silkigt material med lite broderier eller spets på kragen. En skön och bekväm capribyxa utan några som helst detaljer på (inte ens fickor eller knappar). Byxan hålls uppe av en mjuk resår. Å så skönt. Självklart dissar vi högklackat och går klädda i mjuka beiga sandaler med rågummisula. Självklart vill vi vara lite Wild & Crazy och buggar till livebandet som spelar och vi har båda sånadär pyttesmå ryggsäckar på ryggen. Sedan låter vi mustaschprydda män bjuda oss på San fransicko (hur fan stavar jag) och de kan t.o.m få klämma lite på våra stora tanttuttar.  Men än är vi unga och kan gå på 18 års Statt om vi vill. Grattis i efterskott Helen och hoppas du fick något fint av din F.
Av mig får du denna ljuvliga bild på Rafaga. Tyvärr hittade jag ingen bild på dem när de var barockklädda.

Kommentarer
Postat av: Helen

Tack tack. Hahahaha japp så blir det. Eller så satsar vi på riktiga tantklänningar i tantlängd och tjocka bruna strumpbyxor. Det är ju också lite sexigt (NOT!). Jo jag fick rosor av honom. Lite förvånad blev jag eftersom han är en sån där surapa som tycker det är onödigt med födelsedagar och julafton.

2007-08-27 @ 11:15:24
Postat av: Kajsa

"går klädda i mjuka beiga sandaler med rågummisula."
Hahahaha! Underbaaaaaart

2007-08-27 @ 15:30:32
URL: http://aenigma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0