Dior väskan

212523-427

Här är den. Den nya väska som jag är så mallig för trots att jag kanske inte borde vara det. En liten aftonväska hade nog varit mer användbar trots att jag nästan aldrig går ut om aftonen. Men nu fanns det ingen aftonväska på second hand affären i häsängen utan endast denna stora doktorsväska/weekendbag/resväska. Den är lagom stor att ha en skrivmaskin i, så watch out alla ni trendnissar som har laptopväskor, för here i come med min skrivmaskinsväska. Men det kommer att bli jobbigt att bära.

För alla er Kristinalovers out there (va, ingen?) så kan jag berätta att mitt blonda hår med tre cm mörk utväxt nu är ersatt av ett mörkt hårsvall. Det känns väldigt bra förutom att min hy nu ser grågrön ut. Tur att jag bor nära ett solarium.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Här är en kristinalovers och jag bara vill se dig med skrivmaskinsväskan och då förrutsätter jag att du verkligen har en skrivmaskin i också!:)

2007-08-25 @ 02:17:11
URL: http://cillenl.webblogg.se
Postat av: Helen

Vilken fin blå färg! Igår såg jag en larv som hade ett ansikte. Tänk dig vad äckligt. Den hade stora utstickande ögon och ormaktig kropp. En av katterna hade med den in. Jag skrek rakt ut.

2007-08-25 @ 15:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0