Barnklädesparty

212523-425212523-424212523-423212523-422
Igår kväll var jag värdinna för ett Me&I klädparty. Duktiga Liv visade upp hela höstens kollektion och som vanligt kunde jag inte låta bli att handla lite för mycket. Orange plyshhängselbyxa med sura grodor på och en grön plyshtröja med samma motiv inhandlades.Grön tröja med moln och orange tröja med bruna ugglor fick det bli med. Nu blir nog Milton riktigt höstfin.

Inskolningen gick lika bra som igår. Idag var barnen ute och lekte och Milton struntade i mig o Magnus. Imorgon ska vi inte stanna på utan gå hem och Milton ska stanna och äta på dagis. Själva ska vi till Thai resturangen och äta buffè. Nej nu ska jag lägga mig. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Sussi

Läckra! :)

2007-08-22 @ 19:52:23
URL: http://metrobloggen.se/Lifebysussi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0