Utgång ikväll

212523-105212523-104

Ikväll ska jag gå ut och festa för första gången sedan september 06. Så det var ett tag sen alltså och det betyder att jag inte kan ha mjukis byxor och svettig tröja. Jag måsta klä upp mig och hålla in magen en hel kväll. Jag har just fått mens så magen är mer svullen än vanligt och igår frossade jag i godis och det gör inte saken bättre.
Iallafall jag tror jag ska ha denna klänning på mig men frågan är om jag ska ha den med eller utan skärp. Snälla hjälp mig. Skriv en liten kommentar så blir jag jätteglad.

Kommentarer
Postat av: Käthe

Supersnyggt! Hot mama! :)

2007-04-06 @ 15:30:30
URL: http://kathe.blogg.se
Postat av: jen

Läckert. Jag hade nog satsat på "utan skärp", klänningen blir mer rättvis då.

Ha nu en underbart härlig kväll! Och tack för all beröm om blogg. ;)

2007-04-06 @ 17:21:11
URL: http://jojsi.blogg.se
Postat av: alex

skulle satsa med skärp, snyggt till dina kurvor och tar upp det svarta i stumpbyxorna. Tycker att det ser mera komplet ut med skärp. Glad påsk

2007-04-06 @ 17:34:44
Postat av: Dudy

Snygg outfit :) jag skulle hellre ha utan skärp!

2007-04-07 @ 13:10:06
URL: http://dudy.webblogg.se
Postat av: Helen

Åh vilken snygg klänning! Den var jättefin på dig både med eller utan skärp. Hade du trevligt på Statt? Hoppas du inte var lika osmart som jag var igår och drack billigt äckelvin som jag fick huvudvärk av.

2007-04-08 @ 18:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0