Trött och glåmig

    212523-89

Så här ser jag ut idag. Trött ,sliten, grå och glåmig. Vet inte riktigt vad jag ska göra för att se fräschare ut. Tror jag ska gå till frisören och be att få lite guldiga eller honungsblonda slingor i mitt alltför mörka hår. Vissa passar jättebra i väldigt mörkt hår men jag tycker jag ser så hård och bitchig ut.

Fick veckorevyn idag och det stod att man kunde detoxa sig, alltså man driver ut gifter ur kroppen. Man skulle visst avstå från kaffe de dagar man detoxade sig. Det kan bli mycket svårt för en koffeinberoende tjej som mig. Jag blir på så dåligt humör om jag inte får mitt morgonkaffe.

Någon som har provat att avgifta kroppen? Någon som har något tips hur man ser 5 år yngre på en vecka ?
Kommentera gärna. Jag tror på alla mirakelkurer.


Kommentarer
Postat av: Helen

Snygga gardiner! Jag var och kastade lystna blickar på de gröna varianterna men insåg att jag inte hade råd som vanligt.

2007-04-02 @ 13:39:48
Postat av: kristina

Ja visst är de snygga. De gröna var med fina. Men du vet, jag väljer ju allt i rosa.

2007-04-02 @ 14:01:17
Postat av: Helen

De rosa var jättefina men rosa hemma hos mig skulle bli helt fel.

2007-04-02 @ 17:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0