The party is over

212523-147

Milton fyllde ju 1 år igår och idag hade vi släkt och vänner  hos oss för att fira honom. Milton fick massor av fina presenter och var på strålande humör hela tiden. Vi bjöd på tårta och det som vanligt massor med tårta över så nu har vi hela kylen full med tårta. Jag kommer väl att äta tills jag spyr elle något. Min sambo ligger just nu på golvet i svåra magsmärtor. Milton står bakom honom och slår honom på ryggen. Crazy family, jag vet. Nej nu ska jag göra mig lite grönt te och fantisera om den snygga kropp jag kommer att ha lagomt till början av juni. Jag kommer se ut som hälsan själv.  Min svärmor som i höstas gick med i viktväktarna har nu gått ner 23 kilo och har införskaffat sig ett par trendiga stuprörsjeans. Det tycker jag är coolt. hej så länge.

Kommentarer
Postat av: Helen

Jobbigt att ha magont. Är det musselpizzan som spökar? Jag åt en massa godis igår, så jag får väl också vara duktig och dricka grönt te, fast vårt gröna te var ju så gott så det är ingen uppoffring.

2007-04-22 @ 09:45:29
Postat av: Helen

Tack för det goda fikat igår :)

2007-04-22 @ 09:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0