Tant Kristina shoppar

212523-141

Idag när jag var i stan för att köpa lite finkläder till den blivande ettåringen så hittade jag denna söta lilla guldfärgade partyväska.  Jag köpte den på Kappahl, som till min stora förvåning har fått in en del fina accesoarer. De har ju mest haft lite tantiga kläder men även på klädfronten har utbudet förbättrats. Det kan också vara så att jag faktiskt börjar bli tant.

Det blev  också en hel del kläder till Milton och en present till Miltons kompis som fyller ett år imorgon. Jag var riktigt slösaktig med pengarna vilket inte gjorde så mycket eftersom jag handlade med min älsklings visakort som han lämnat hemma (han jobbar borta i under veckorna). Min älskling borde verkligen veta bättre än att lämna pengar eller betalkort inom räckhåll för mig.

Kommentarer
Postat av: Elizabet

å va fin!:D

2007-04-19 @ 07:04:48
URL: http://Elizabet.blogg.se
Postat av: Helen

Jag tänkte ha en "tanttopp" från KappAhl på mig på lördag hehe. Vi stackars karlskogingar har ju inte Gina Tricot, Indiska, Vero Moda och andra bra kedjor så vi får hålla tillgodo med tantkläder. Så länge man inte handlar på Larssons ute i Sandviken är det mesta förlåtet....

2007-04-19 @ 19:08:25
Postat av: till helen från k

haha ja det är sant. Kul att du kommer på lördag. Då blir det party. Eller, ja ok, barnkalas. Ush vad det snöar, haglar o blåser. Har just varit ute o gått. Fick erbudande om skjuts men jag var en idiot o tackade nej.

2007-04-19 @ 19:28:22
URL: http://kristinamille.blogg.se
Postat av: Rebeca

fin väska!

2007-04-19 @ 22:09:23
URL: http://Rebeza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0