Onsdag är kalasdag

212523-160             212523-159
212523-158 Ja ja jag vet att jag är dålig på att sätta in bilderna snyggt. Jag orkar inte bry mig om det. Nu har miltons gäster gått hem från Kalaset. Det var tre barn förutom Milton på kalaset. Samuel, Ellen och minstingen Noah. Mille fick fina presenter. Vi föräldrar åt kladdkaka, fruktsallad, chokladrutor, kanelbullar och diverse kakor. Så där har ni svaret på hur min bikinibodydiet har gått idag. Men jag ger inte upp utan tar nya tag imorgon såklart. 

Foto 1. Min älskling som inte vill vara med på bild. Han spelar dragspel. Sexigt va.

Foto 2. Jag och Mille myser i soffan efter att gästerna gått. Mille hade sitt nya fina Nalle Puh set som han fått av Helen.

Foto 3. Jag gör mig till för kameran och försöker se trevlig ut. Jag misslyckades som vanligt. Det här var ändå det bästa av ca 30 foton jag tog på mig själv. Jag ser ut som det brunnit i min fejja och någon försökt släcka elden med en yxa. Med dom trevliga orden slutar jag detta inlägg. Kram så länge.

Kommentarer
Postat av: Carin

Tack för gott fika och trevligt sällskap! Och för att du skriver en så rolig blogg!

2007-04-25 @ 21:49:59
Postat av: kristina

Carin. Det är jag som ska tacka. Det var jättekul att ni kom.

2007-04-25 @ 23:29:24
Postat av: Helen

Hahaha! Du är hård mot dig själv. Vad bra att kläderna passade så du slapp gå och byta. Jag tänkte jag skulle kunna shoppa loss åt mig själv denna månad men det ser ut som jag får ge pengarna till csn istället :(

2007-04-26 @ 16:08:47
Postat av: kristina

Helen. jag vill med shoppa loss. Fast man kan nästan säga att jag gjorde det idag. Köpte två toppar till mig själv och ett mjukisset till Milton. Allt kostade 342 kr. nästan gratis.

2007-04-26 @ 16:30:36
Postat av: Helen

Jädra vilken lyx. Jag är helt sugen på att köpa en MP3-spelare och en massa snygga kläder & skor förstås. Jag funderar på att leva på makaroner och falukorv denna månad :)

2007-04-26 @ 16:40:38
Postat av: Anonym

Hej Snutt köper du bärs åt mig imorgon om du ska te stan !?

2007-04-26 @ 22:31:07
Postat av: Anonym

hej magnus.
Ja om jag absolut måste det.

2007-04-26 @ 23:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0