Milton provar en cyckel

212523-87

I lördags på kvällen var jag, sambon och Mille hos ett par som är i samma föräldrargrupp som vi och ytterligare en familj var där. Vi köpte pizza och hade det gott på den inglasade verandan och de tre jämnåriga busungarna hade fullt upp med att leka med varandra. Milton fick prova en jättehäftig cyckel och leka med massa roliga leksaker. Jag hade så dåligt samvete för jag hade glömt att köpa en liten sak eller blomma till värdparet.  Typiskt mig.  Barnen som Mille lekte med heter Samuel och Ellen och kommer vara med på bild någon av de närmsta dagarna på bloggen.

Kommentarer
Postat av: Jonna

söT!
J

2007-04-03 @ 11:42:50
URL: http://jonnaat.blogg.se
Postat av: Helen

Vilken tuffing :)

2007-04-03 @ 12:34:25
Postat av: Natalie

va söt :) . Jag tror nog att jag glömde att tacka dej för din gulliga kommentar i min blogg :) . jag försöker stå på mej men det är ju inte alltid lika läss :/.

2007-04-03 @ 13:26:37
URL: http://nataliestankar.blogg.se
Postat av: Madeleine

jag har skrivit lite kort om resan i inlägget före, vill inte skriva för mkt så att folk somnar :)
Men det var underbart!Vi hade någon shoppingdag så att vi skulle hinna umgås resten av dagarna och vi åt jättegod mat ute hela tiden, vi promenerade en massa, speciellt i notting hill som är vårt favoritställe, det blev mkt fika med te såklart, bio, mm :)
Kram!

2007-04-03 @ 14:06:54
URL: http://www.lalein.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0