Lite vardagslyx

212523-170    212523-169     212523-168    Härligt att det är Lördag idag. Det är supersoligt ute och Milton och jag var ute på en kort men skön promenad i morse. Det ska bli en till promenad senare. Min diet gick ganska bra igår fast det blev inte så mycket motion för jag hade huvudvärk hela eftermiddagen och på kvällen övergick det i migrän. Jag har ju mått lite dåligt de senaste dagarna men idag känner jag mig pigg igen.

Annars var gårdagen en riktigt händelserik dag med två tidningar i postlådan (jag är tidningsnarkoman). Jag fick massor av inspiration av tidningen Allt i hemmet. Mina föräldrar har länge pratat om att vi borde bygga altan och efter jag såg några mysigt inredda altaner så tror jag att det kommer att dyka upp en altan på vår gård inom snar framtid.

På dagen träffade jag min kompis Emma och hennes yngre loverboy för en fika på en uteservering i stan. Det var jättemysigt och sedan passade vi såklart på att shoppa lite. Kläderna på bilderna ovan kom jag hem med. Jag har väldigt dåligt med kläder så det kändes jättekul att ha lite nytt och fräscht i garderoben. En klarröd omlottopp med band i midjan och puffärm fick också följa med hem. Den har jag på mig just nu så den kom inte med på bild.

Kommentarer
Postat av: Jörgen

Men Hejsan! :-)
Du har väl kikat på TheGuide idag!
Tiffanys, Vera Wang, Carré Copenhagen...mm...
(nu kan man kommentera med)

Ha en underbar dag! :-)

2007-04-28 @ 12:18:48
URL: http://www.kempo.nu/TheGuide
Postat av: Helen

Vad snyggt. Jag saknade dig lite igår när jag var på H&M för jag hade behövt ett vettigt smakråd. Jag hittade en jättesnygg silvergrå topp men den fanns bara i S och den var lite stor tror jag. Vi måste ta en shoppingtur inom en snar framtid Kram.

2007-04-28 @ 13:07:22
Postat av: Cecilia

Fina köp! Lite bättre shoppinglycka än mig då:)

2007-04-29 @ 00:17:20
URL: http://cillenl.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0