Kyle XY

212523-173

Jag har fått en ny favoritserie vilket känns skönt eftersom min Prison Break abstinens inte blivit så svår då jag har något annat bra att följa.
Kyle XY heter serien som jag älskar just nu och gossen ni ser på bilden ovan heter Matt Dallas och spelar huvudrollen. Serien är sådär riktigt helylleamerkansk och handlar om Kyle, som hittas naken i en skog och har tappat minnet.  Han vet inte ens vad han heter och ingen verkar sakna honom heller. Han får flytta in hos sin psykologs familj och blir genast en i familjen precis som det brukar vara i amerikanska serier. Kyle är inte riktigt som andra pojkar för han saknar navel och är supersmart.

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Han är så söt!
Och jag brukar inte gilla dumma killar, men på honom är det bara charmigt :D

2007-05-04 @ 07:52:27
URL: http://puffsmode.blogg.se/
Postat av: Sofie

Kyle XY är så bra.. jag följer det varje vecka,och idag är det dags igen ;)
Josh och Kyle är riktigt söta^^

2007-05-10 @ 18:08:23
URL: http://pellemunk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0