Köpgalen

212523-95212523-94212523-93212523-92

Idag var jag värdinna för ett barnklädesparty. Jag bjöd hem några bekanta och en säljare från klädmärket Me&I kom och visade vårens kollektion. Jag tror vi blev som köptokiga allihop då kläderna var så fina och sådär retrocoola som jag älskar. Dessa fyra klädesplagg köpte jag till min lille prins. Jag höll mig till turkost och orange så kläderna kan bäras ihop.

Jag har städat och plockat hela dagen så jag är aptrött nu. Jag är så glad att klädpartyt gick bra och att de som kom tyckte att jag hade det fint här hemma och åt ordentligt av fikat.

Nej nu är det definitivt läggdags. Denna dag har varit händelserik då jag hittade en mobiltelefon på väg till willys (som är tillbaka hos sin ägare) och Milton ramlade ner för ett trappsteg och fick en blåtira och jag och mille sov bort tre timmar av dagen. 

Kommentarer
Postat av: Madeleine

ja det är kul att se i elle, men på....jag vet inte...men det finns säkert ngn som kan bära upp den, men jag är absolut inte den personen iaf :)

2007-04-04 @ 10:36:32
URL: http://www.lalein.blogg.se
Postat av: Madeleine

hahaha du är rolig du!Jag hade nog bara sett ut och vara på rymmen från mentalsjukan ;)!

2007-04-04 @ 11:14:02
URL: http://www.lalein.blogg.se
Postat av: Helen

Fina kläder. Jag shoppade åt mig själv igår. Jag köpte tråkiga bh:ar (man måste ju) och en snygg topp. Man måste ju vara lite snygg i påsk.

2007-04-04 @ 12:16:39
Postat av: kristina

Hej Helen. Ja att shoppa bas bh är inte så kul då det är roligare att köpa fina med spets o matchande trosor. Pirat modet kommer att bli hur stort som helst har jag hört så passa på att vara först. Nej nu ljög jag.

2007-04-04 @ 13:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0