Kärlek i säsong 3

212523-111212523-110

Säsong tre av Prison break börjar inte förrän någon gång i höst. Jag vet allvarligt talat inte hur jag ska klara mig så länge utan min älsklingsserie. Det kommer bli jävligt svårt. Svårare än att ta körkort. Det ryktas att Lincoln (min favvo) kommer att hitta en fästmö i nya säsongen. Om ni inte kan vänta på  de heta sexscenerna mellan Linc the sink o fjällan så kan ni ta en titt på filmen 3- Way där Dominic Purcell spelar huvudrollen. Där ägnar han sig åt sådant där snusk ni vet.

Om ni inte har glasögonen på er så kan jag berätta att det är Wentworth Miller som ligger och fläker ut sig i sängen (nej bilden är inte tagen hemma hos mig).

Idag ska jag lära mig hur man laddar ner låtar på mp3 spelaren. Gud vad tiden går snabbt. Jag som just har lagt undan kasett freestylen och börjat att lyssna på CD

Kommentarer
Postat av: Otto Gaz

Då skulle du se purcells bleka finniga stjärt i tv serien "John Doe".

2007-04-10 @ 22:19:00
Postat av: kristina

Troligt. Det har du lagt på minnet minsann. Det kanske till och med är bland det mest upphetsande du har sett i ditt 29åriga liv.

2007-04-10 @ 22:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0