Jag ska bli sund och slank

212523-150  212523-149

Japp då var det bestämt. Imorgon börjar jag mitt nya hälsosamma liv. Jag ska äta sunt, motionera och dricka mycket vatten. Jag börjar nytt liv varje måndag men nu är det verkligen på riktigt. Zorn kullorna börjar se anorektiska ut i jämförelse med mig. Denna helg har varit full av frestelser i form av tårtor, bullar, kakor, pizza och glass. Jag har som vanligt inte lyckats motstå något av det. Som ni ser på bilden ovan så blev det väldigt mycket tårta över från miltons kalas i lördags. Tårtorna står nu i kylen och skriker på mig för full hals.

På den andra bilden ser ni Milton med en av sina presenter, den gula dammsugaren. Nu kan han ägna hela dagarna åt sin favoritsyssla, att dammsuga. Vi kan dammsuga tillsammans han och jag. Undrar om man gör över med några kalorier när man dammsuger.

Kommentarer
Postat av: maria

söt bild!

2007-04-22 @ 20:57:51
URL: http://amarialarsson.blogg.se
Postat av: Helen

Jepp städa är nog jättebra om man vill gå ner i vikt, fast då får man nog göra lite jobbigare saker som att stå på knä och skrubba. Jädrar vad gott med tårta! Jag skulle inte heller kunna motstå. F har börjat med nutrilett-diet denna vecka. Jag tror inte det kommer att fungera. Man blir bara tjurig av såna plågsamma svält-dieter.

2007-04-23 @ 14:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0