Jag = en dålig människa

212523-109        212523-108

Här är vi i våran familj. Jag = den suddiga figuren i vitt.
 Han som ser sur ut = min sambo och Miltons pappa.
Den lille glade gossen = Milton, solstrålen i mitt liv.

Det är påskafton idag och jag och sambon sitter framför varsin dator. Ingen utgång tack och lov för det är jag alldeles för seg för och dessutom var jag ju ute igår kväll.
Jag var en mycket dålig människa idag. Jag kopplade ur dörrklockan, gick upp på övervåningen och mosade i mig en stor skål med godis som egentligen var till påskkärringarna som titt som tätt bultade på dörren.  Ganska elakt va. Mitt straff är att jag ser gravid ut nu. Alltså jag har inte en liten bula på magen utan jag ser ut att vara i femte månaden. Spänner jag ut magen ser jag ut att vara i sjunde månaden. Jag kommer nog inte i form till badsäsongen.  Min diet går som sagt inte så bra. Jag får skylla mig själv som har sådan dålig karaktär. Nej nu hinner jag inte skriva mera för jag har fullt upp med att tycka synd om mig själv
.

Kommentarer
Postat av: Helen

Äsch man måste få frossa lite när det är påsk. Man kan börja späka sig på tisdag. Dessutom är det ju inne med baddräkt i år så man behöver ju inte visa magen (tack och lov för min del). Eller så kan man åka till Danmark på semester och bada. Där skiter alla i hur man ser ut. Jag såg ut som en röd val när jag var där.

2007-04-08 @ 18:12:22
Postat av: kristina

Ha ha en röd val. Du är för rolig. Det blir hårdbantning med start imorgon eller tisdag pls motion var dag. Du skulle se mig jag har traktordäck kring magen. Not nice.

2007-04-08 @ 18:43:46
URL: http://kristinamille.blogg.se
Postat av: H

Det där med två datorer känner jag igen...Så ser det ut hos oss oxså hihih

2007-04-08 @ 19:54:28
URL: http://www.barbarellasplanet.blogg.se
Postat av: Helen

Äsch det tror jag inte. Vi måste gå och ta en fika till veckan (vi kan ju ta en nyttig variant). Det ska bli kanonväder har jag hört.

2007-04-08 @ 21:33:44
Postat av: Crazypill

haha mit straff är att jag måste gå ut och powerwalka i en timma nu. Fast det är rätt gött. Föresten så har jag använt mixern skitmycket! Ett väldigt bra köp! =)

2007-04-09 @ 08:32:03
URL: http://crazypill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0