Idol bilder

212523-167      212523-166

Då så mina kära läsare och bekanta. Detta är de sista bilderna ni får se på mig på ett tag. Jag har tagit dessa bilder själv och det är därför de är så proffsiga. Att posera är med något jag är duktig på. Jag kan två olika miner. Sur och glad.  Outfit bilder tycker jag däremot är svårt att ta då min arm inte är så lång så jag får inte med mer än överkroppen. Milton är heller inte till någon hjälp då han bara stoppar kameran i munnen.

Bikinibodydieten gick sådär idag. Jag syndade inte när det gäller maten men jag har inte rört på mig något idag. Jag har varit helt orkeslös och jättetrött idag och nu är jag förkyld. Jag brukar må kasst när en förkylning är på väg att bryta ut men sedan må helt ok när jag är snorig och nysig.

Min kille har blivit tokig. Han har borstat tänderna med min bodyscrub i hopp om att bleka tänderna och nu beklagar han sig över att det smakar aprikoskärnor i munnen. Jag blir så trött.

Kommentarer
Postat av: Helen

Hej träffade din mamma på Statt idag. Det serverades snitzel med fet äcklig sås. Har du varit ute och shoppat idag? Jag var och fyndade en topp o onödigt smink på H&M och en parfym till mor som fyller på måndag.

2007-04-27 @ 15:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0