I love Kylie

212523-124

Jag har varit ett stort Kylie fan sedan 1988 (jag var tio år då) och tycker att hon blir vackrare för varje år. Tyckte kanske inte att hon passade jättebra i sin superkorta snagg men vad hade hon för val när hon förlorat allt hår i samband med att hon behandlades för sin bröstcanser. Jag förstår dock att det måste varit skönt att slippa en kliande peruk. Nu har håret växt ut i en page som jag tycker är mycket klädsam till hennes lilla söta ansikte och den röda munnen är verkligen pricken över i. Jag älskar rött läppstift  och tycker att varje kvinna borde äga minst ett rött läppstift. Själv äger jag säkert tio olika röda nyanser men som småbarnsmamma så blir det inte av att rött läppstift används särskilt ofta. Nog om mig. Jag hoppas att Kylie kommer ut med någon ny singel snart för det var ju ett tag sedan hon släppte något nytt. (ja jag vet att hon släppt en live cd men jag gillar inte live skivor)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0