Hamburgare

212523-115

Det blev inte så mycket bloggande för mig idag eftersom min son inte låter mig sitta framför datorn. Efter att ha nattat honom vid halv nio tiden så lade jag ut några auktioner på Tradera och nu är jag så trött att jag nästan inte ser vad jag skriver. Min älskling bor på hotell så jag behöver inte öronpropparna inatt. Fast det är allt bra ensamt utan honom. Hoppas inga spöken kommer och tar mig. Funderar på att hyra en biffig vakt som kan stå utanför mitt hus och vakta på nätterna. Fast jag har ju tre farliga vaktkatter förstås. Nej nu är det läggdags. Jag skriver ju bara massa ointressant dravvel. Goodnight.

Kommentarer
Postat av: Nina

men gud tack så jätte mkt för den underbara kommentaren, så glad ja blir :D

2007-04-11 @ 09:50:50
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Helen

Ja, Sindy är ju farligast av dem alla :)

2007-04-11 @ 10:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0