Glad Påsk

Glad Påsk på er. Det blev outfiten utan skärp igår och jag tror att jag lyckades hålla in magen hela kvällen. Jag hade mina lack platå pumps och svarta heltäckande strumpbyxor och kände mig för en gångs skull nöjd med mig själv. Jag lyckades hålla borta alla tankar om att jag var fet och ful. Det blev inte så sent, då jag kom hem redan klockan ett och min älskling satt uppe och väntade på mig. Milton låg och sussade sött i sin lilla kaninpyjamas. Idag blir det påsklunch hos svärmor och ikväll blir det mys och kinamat.

Undrar om affärerna är öppna idag. Skulle behöva köpa ett par skor till Mille.

Här får ni en bild på en påskkärringimage107

Kommentarer
Postat av: Helen

Hahaha vilken fuling!

2007-04-08 @ 18:07:28
Postat av: Maria

jag säger bara FY FAN...
hoppas hon inte har barn.

ciao!

2007-04-08 @ 22:00:08
URL: http://mariasmode.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0