Flower Power

212523-85

Jag är en sån där som tycker att en bukett blommor kan lysa upp ett helt rum. Jag köper ofta en bukett tulpaner och sätter på köksbordet och sedan går jag och sneglar på dem hela dagen och är mycket nöjd med mig själv för att jag har köpt fina blommor.

Igår var jag och Milton och mina förälldrar inne i örebro på en shoppingtur och då fick jag tag på dessa fina fejk blommor från Rusta. Jag har aldrig riktigt varit förtjust i låtsas blommor med dessa kunde jag inte motstå. En kvist för 29 kr och jag köpte tre så det blev ca 90 kr. Det är riktigt billigt då fejkblommor ibland kan vara ruskigt dyra.

Annars fyndade jag inte så mycket i örebro, fick dock en duk, några mattor och en liten barnservis av mina snälla mamma som skämmer bort mig allt för mycket. Hon bjöd mig också på resturang där vi åt god kinamat och sedan efterrätt. Det blev en riktigt lyckad dag i örebro.

Kommentarer
Postat av: Carin o Ellen

Jättehärlig blogg Kristina! Det var kul att träffas igår, det får vi göra igen, alla 9! Vi får se till att göra en tjejkväll snart. Kram ses på tisdag!

2007-04-01 @ 14:45:51
URL: http://karonesse.bloggagratis.se
Postat av: Helen

Fuskblommor. Det kanske man skulle skaffa för jag glömmer alltid att vattna mina blommor och mina katter äter upp dem så jag har snart inga kvar.

2007-04-01 @ 15:38:13
Postat av: kristina

Ja jag är med dålig med mina växter. Jag har svårt att hålla dem vid liv.

2007-04-01 @ 16:31:15
Postat av: Sussi

Jag håller med, blommor är jättevackra! En vas blommor i köket gör under :)

2007-04-01 @ 18:30:32
URL: http://pusssuss.blogg.se
Postat av: Malin

Tror Trenddelen har/haft någon faktiskt.. såg i någon tidning.. hmm.. har inte Trend här jag inte :( sug! ;)

2007-04-01 @ 19:07:31
URL: http://thisismyown.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0