Dagens outfit - tisdag

212523-134

Obs! Jag bär inte vita leggins på bilden. De vita tjocka stubbarna är faktiskt mina ben.

Långa shorts - H&M
Topp- H&M
Lackplatådojjor - Skopunkten
Guldskärp - Lindex
Guldväska - Lindex

Jag vet att bilden är kass men jag är för lat för att göra något åt det.  Det blev i alla fall en svart och guld outfit idag.
Jag tycker det är svårt att matcha min väska med någon annan färg än svart. Till min rosa jacka funkar den inte alls. Det ser bara trashigt ut.
Jag går inte klädd i svart speciellt ofta. Jag tycker att svart är en ganska tråkig färg och så har jag ju tre ludna katter som hårar av sig överallt och katthår syns otroligt bra på just svart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0