Dag 1 på min bikinibody diet

212523-152

Idag har jag varit trött och det har rengnat. Det blev en mjukstart på min diet vilket jag tycker är helt okej. Jag gillar inte att gå från frossande gottegris till att hårdbanta över en natt. Såhär har jag ätit idag.

Frukost - En smoothie och två hårda mackor med smör och ost på.

Lunch - Lite grillad kyckling med ris och lite jordnötssås (obs mycket liten portion)

Mellanmål - Kaffe och stor bit tårta.

Sent mellanmål - två små fullkornsmackor med ost. Vatten

Middag - Red hot garlic  med kycklingfilé. Vatten

Ni ser att jag inte är någon matexpert. Jag dricker alldeles för lite vatten och för mycket kaffe och jag syndar varje dag. Jag belönar mig själv med något gott så fort jag gjort något som är det minsta ansträngande för kroppen.
Självklart ska man unna sig något onyttigt då och då men inte jämt som jag gör.

Jag är dålig med att äta sallad och grönsaker så det ska jag bli bättre på.
Jag kan äta två stora kanelbullar och  helt "glömma" bort det  för att sedan sätta i mig en stor mjukglass eller liknande. Ska försöka bli bättre på den punkten med.

Jag är sjukt onyttig och min kropp ser inte ut som en 28 årings kropp utan som en 48 årings (nej jag menar inte madonna)

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Såg väl bra ut, förutom tårtan:)
Var själv på McDonalds idag, beställde bara sallad men var på väg att springa och beställa massa annat. Var sjukt sugen på Tildas fries med....och glass.

2007-04-23 @ 20:39:10
URL: http://cillenl.webblogg.se
Postat av: Helen

Äsch du är duktig som försöker iaf. Det är inte så himla lätt. Allt var helt okej förutom tårtan och det går liksom inte att motstå om det finns sånt hemma. Rör du på dig en massa så får du ju äta (nästan) vad du vill.

2007-04-23 @ 22:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0