Bäst just nu

212523-114

Här kommer en lista över de bästa låtarna just nu.  De läckra badpojkarna på bilden är gruppen som ligger på första plats på min lista.

1. The Shins - Phantom Limb (så otroligt underbar låt)

2. Fallout Boy- This aint a scene (behöver jag ens förklara? )

3. Sophie Ellis Bextor - Catch You (Milton älskar den)

4. Allt med The Ark

5. Måns Zemerlöv - Cara Mia

6. Salem Al Fakir - Good Song

7. Nu kom jag inte på nåt mer för jag är så trött.

Jag och min sambo har inte alls samma musiksmak. Jag fattar inte riktigt hur han kan gilla det han gillar och dessutom är han en riktig periodare och lyssnar nästan ihjäl sig på den musik han för tillfället gillar. Här kommer ett urval av de senaste musikperioder han haft. Sorry älskling men jag måste få skriva detta.

Bosnisk folkmusiksperiod.

Finsk musikperiod.

Dragspelsmusikperiod.

Latinomusik från tidigt nittiotalsperiod.

Allt som sjungs på spanskaperioden.

Svenska låtar med perversa texterperioden.

Fast ibland kan det hända att vi båda gillar samma låt. (ca 2 ggr per år)

Det gör inget att han inte gillar samma musik som jag. Han är ändå bäst och så duktig på att skruva ihop saker som vi köpt på IKEA.

Kommentarer
Postat av: Jessica

kika förbi:D

2007-04-10 @ 07:52:58
URL: http://myckelite.blogg.se
Postat av: Jonna

haha cute bild:)
J

2007-04-10 @ 11:00:06
URL: http://jonnaat.blogg.se
Postat av: Helen

Hahahaha lite bra var det att han gillade Bakerman också som var våran hatlåt under tidigt nittiotal (eller sent åttiotal?) Fast...han lyssnar ju inte på Manowar och annan dålig hårdrock som vissa andra...hua. Jag går med på hela din lista utom Måns Zelmerlöv för han har jag ruskigt svårt för.

2007-04-10 @ 11:37:22
Postat av: Lisa

bra låtlista

2007-04-10 @ 14:59:30
URL: http://liiiisaa.blogg.se
Postat av: Din älskling M

Bah !! Jag tror allt att du gillar min musiksmak i smyg. Jag ska lära Mille kommer att gilla riktig zigenar musik. MOOAahHAHAHA ! !!


Tänk på mig som sitter på ett sletet hotellrum i Tibro, utarbetad efter en hård arbetsdag.
Jag sover i en mjuk nybäddad säng, slipper städa, och får frukosten serverad.
Det är precis som hemma,, HAHA.

Puss på dig Snuttis och pussa Mille godnatt från Pappa.

Längtar efter ER.

2007-04-10 @ 22:02:13
URL: http://millebull.blogg.se
Postat av: Till älskling från Kristina

Precis som hemma. Ja då kan man ju säga att jag har haft lite semester idag då du varit borta. Nej då. Jobba snabbt o komhem snart. Hoppas att du kommer redan på torsdag. Milton gick själv med gåvagnen idag inför mormor o morfar och höll på att spricka av stolthet. Han var så söt.

Puss o kram från K och M

2007-04-10 @ 22:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0